






NEO2 Manager
Softvérový produkt NEO2 Manager predstavuje “registratúru v jednom”. Je určený najmä pre sekretariáty a podateľne s prepojením na registratúrne stredisko. Softvér zastrešuje problematiku evidencie prijatej a odoslanej pošty, ale aj podrobnú evidenciu registratúry vo vašom registratúrnom stredisku.
Prednosti softvéru:
-
príjemné užívateľské prostredie a jednoduché ovládanie
-
praxou vyladené funkcionality
-
evidencia prijatej a odoslanej pošty
-
prehľadná evidencia všetkých záznamov
-
rýchle vyhľadávanie podľa rôznych filtrov
-
evidencia zápožičiek
-
zostavy určené pre vyraďovací proces
-
možnosť prispôsobenia softvéru podľa požiadaviek
Spravujte vaše záznamy od začiatku až po koniec ich životnosti. So softvérom NEO2 Manager budete mať prehľad o vašich záznamoch od ich prijatia do spoločnosti až po ich uloženie a vyradenie.



