Archivácia – externé uloženie záznamov

S našou službou externého registratúrneho strediska (externý archív) presuniete problematiku archivácie a starostlivosť o vaše záznamy na nás. Tým ušetríte náklady na prevádzku, personál a hlavne čas, ktorý môžete efektívne využiť na iné činnosti.

Služba zahŕňa:

  • komplexnú starostlivosť o vaše záznamy

  • archivovanie v našich registratúrnych strediskách a certifikovaných mobilných regáloch

  • prevoz dokumentácie z priestorov vašej spoločnosti do nášho registratúrneho strediska

  • služby vyhľadávania, skenovania záznamov, zasielanie na požiadavku mailom a fyzicky

  • evidenciu záznamov v našom softvéri NEO2 Manager

  • triedenie, označovanie a pravidelné vyraďovanie dokumentácie

  • zabezpečenie skartácie záznamov v zmysle ochrany osobných údajov

Vaše záznamy budú uložené v našich priestoroch pod dozorom vyškolených pracovníkov a vždy k dispozícii v papierovej a digitálnej podobe.

Mimochodom, vedeli ste, že archivácia a správa registratúry sú dve odlišné veci? Viac sa dozviete v našom článku

Správa registratúry u zákazníka

Správa registratúrneho strediska (firemného archívu) si vyžaduje pravidelnú starostlivosť. Pokiaľ nemáte čas, prípadne personál, ktorý by sa venoval kontrole a triedeniu dokumentácie, obráťte sa na nás. Pomôžeme vám so správou podnikových záznamov – priamo vo vašich archívoch.

Ponúkame:

  • spoluprácu pri správe registratúry vo vašom stredisku

  • presun dokumentácie do firemného registratúrneho strediska (vášho archívu)

  • uloženie a označenie záznamov v zmysle registratúrneho plánu spoločnosti

  • prípravu vyraďovacieho konania a zabezpečenie skartácie záznamov

  • komunikáciu so Štátnym archívom

  • poradenstvo a vzdelávanie vašich zamestnancov v oblasti archívnictva

S nami budete mať všetky záznamy prehľadne usporiadané, zaevidované a ľahko dostupné kedykoľvek budete potrebovať.

Uloženie záznamov po ukončení činnosti spoločnosti

Ukončenie činnosti spoločnosti so sebou prináša aj vyriešenie problému, kde sa naďalej budú ukladať a postupne vyraďovať dokumenty spoločnosti. Zákonná povinnosť nedovoľuje vaše faktúry, dodacie listy, či mzdové záznamy len tak spáliť či skartovať. Vaše záznamy však môžete uložiť v našom registratúrnom stredisku a my za ne preberieme zodpovednosť.

Môžete sa spoľahnúť, že:

  • v zmysle zákona budeme naďalej uchovávať vaše dokumenty

  • zabezpečíme postupné vyraďovanie záznamov až do posledného papiera

  • zúčastneným osobám poskytneme informácie zo záznamov

  • zastrešíme komunikáciu so Štátnym archívom