NEO2 Manager

Softvérový produkt NEO2 Manager predstavuje “registratúru v jednom”. Je určený najmä pre sekretariáty a podateľne s prepojením na registratúrne stredisko. Softvér zastrešuje problematiku evidencie prijatej a odoslanej pošty, ale aj podrobnú evidenciu registratúry vo vašom registratúrnom stredisku.

Prednosti softvéru:

  • príjemné užívateľské prostredie a jednoduché ovládanie

  • praxou vyladené funkcionality

  • evidencia prijatej a odoslanej pošty

  • prehľadná evidencia všetkých záznamov

  • rýchle vyhľadávanie podľa rôznych filtrov

  • evidencia zápožičiek

  • zostavy určené pre vyraďovací proces

  • možnosť prispôsobenia softvéru podľa požiadaviek

Spravujte vaše záznamy od začiatku až po koniec ich životnosti. So softvérom NEO2 Manager budete mať prehľad o vašich záznamoch od ich prijatia do spoločnosti až po ich uloženie a vyradenie.