NOVINKY

OUTSOURCING V SPRÁVE REGISTRATÚRY

Starostlivosť o vlastné záznamy – správa registratúry, je vo väčšine firiem veľkým problémom. Prečo to tak je?

  • Nikto tomu poriadne nerozumie.
  • Nemá to kto robiť, pretože nikto nemá potrebné vzdelanie.
  • Každý má svoju vlastnú pracovnú náplň a je vyťažený.
  • V priestoroch spoločnosti sa nenachádza vhodný priestor na registratúrne stredisko.
  • Neexistuje ochota investovať do potrebných technológii, pretože to neprináša zisk.

Je bežné, že záznamy sa vo firme nachádzajú na rôznych miestach a keď je potrebné, nevedia sa dohľadať, prípadne zbytočne zaberajú miesto, keď už mohli byť zlikvidované.

Hromadenie dokumentov v kanceláriách.

Najvhodnejšou formou je využívanie služieb externého registratúrneho strediska. Všetky záznamy sú prevezené do registratúrnych stredísk, ktoré sú vybavené mobilnými regálmi ako aj potrebnou výpočtovou technikou. Odborní zamestnanci vykonávajú všetky úkony ako označovanie záznamov, evidovanie, poskytovanie informácii povereným zamestnancom klienta a likvidáciu záznamov po lehote uloženia.

Súčasťou je aj tvorba potrebných noriem ako aj poradenstvo pracovníkom spoločností. Samozrejme to všetko pod dohľadom štátnych archívov.

V našej spoločnosti sa venujeme komplexným riešeniam v oblasti správy registratúry už takmer 30 rokov. Vyskúšajte našu službu externého registratúrneho strediska. Outsourcing tejto agendy je elegantné riešenie, ktoré vyrieši množstvo komplikácii ohľadom správy vašich firemných dokumentov.

Riadne usporiadané a označené záznamy.